گروه ریاضی منطقه کوهپایه

گروه ریاضی منطقه کوهپایه

ارتباط با دانش آموزان و همکاران
گروه ریاضی منطقه کوهپایه

گروه ریاضی منطقه کوهپایه

ارتباط با دانش آموزان و همکاران

نکات مهم فصل 1 هندسه 1

در ادامه مطلب بخوانید

 The image “http://gozine2.ir/files/Image/5hendese1.gif” cannot be displayed, because it contains errors.

نظرات 3 + ارسال نظر
سجاد علیخانی چهارشنبه 15 آذر 1391 ساعت 22:20 http://1k3konkur.blogfa.com

چگونه انرژی مثبت پخش کنیم :
به جای خسته نباشید؛ بگوییم : خدا قوت
به جای دستت درد نکنه ؛ بگوییم : ممنون از محبتت، سلامت باشی
به جای دروغ نگو؛ بگوییم : راست می گی؟ راستی؟
به جای لعنت بر پدر کسی که اینجا آشغال بریزد ؛ بگوییم: رحمت بر پدر کسی که اینجا آشغال نمی ریزد
به جای خدا بد نده؛ بگوییم : خدا سلامتی بده
به جای فقیر هستم؛ بگوییم : ثروت کمی دارم
به جای بد نیستم؛ بگوییم : خوب هستم
به جای فراموش نکنی؛ بگوییم : یادت باشه
به جای داد نزن؛ بگوییم : آرام باش
به جای من مریض و غمگین نیستم؛ بگوییم : من سالم و با نشاط هستم
به جای جانم به لبم رسید؛ بگوییم : چندان هم راحت نبود
به جای پدرم درآمد؛ بگوییم : خیلی راحت نبود
به جای ببخشید مزاحمتون شدم؛ بگوییم : از این که وقت خود را در اختیار من گذاشتید متشکرم
به جای گرفتارم؛ بگوییم : در فرصت مناسب با شما خواهم بود
به جای قابل نداره؛ بگوییم : هدیه برای شما
به جای شکست خورده؛ بگوییم : با تجربه
به جای مگه مشکل داری ؛ بگوییم : مگه مسئله ای داری؟
به جای بدرد من نمی خورد؛ بگوییم : مناسب من نیست
به جای مشکل دارم؛ بگوییم : مسئله دارم

عای نادری شنبه 18 آذر 1391 ساعت 22:53 http://naderi20.tk

سلام
حاج مرتضی چه جوره خبه ....
خسته نباشی
موفق باشید

محمد جواد ابوالحسنی یکشنبه 1 بهمن 1391 ساعت 18:22

عالیه. فقط یه خورده منظم بشه بهتره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد