گروه ریاضی منطقه کوهپایه

گروه ریاضی منطقه کوهپایه

ارتباط با دانش آموزان و همکاران
گروه ریاضی منطقه کوهپایه

گروه ریاضی منطقه کوهپایه

ارتباط با دانش آموزان و همکاران

نظرات 2 + ارسال نظر
اصفهان یکشنبه 6 اسفند 1391 ساعت 22:21

باسمه تعالی
جنبش آب
مردم شرق اصفهان(رودشتی ها) الحق که شما روستایی زاده و بی سواد هستید، آخه کدوم آدم عاقلی برای گرفتن حقش به زدن خسارت و اذیت مردم راضی می شود،واقعا که شما انسانهای بی سیاستی هستید.
ترکاندن لوله ی آب جز این که یک عدّه مردم بی گناه را از نعمت آب بی بهره می کند هیچ نفعی برای شما ندارد واین کار آب رفته از زاینده رود را بر نمی گرداند،شما باید به این شیوه ای که من می گوییم با مسوولین روبه رو شوید وحق آبا واجدادی خود را از این بی صفتان بگیرید نه از یک مشت انسان های بد بخت بیچاره،اگر می خواهید در رسیدن به حقتان موفق شوید حرف های این فرد با تجربه ی دنیا دیده را گوش و عملی کنید،باشد که با عنایت خداوند به حقتان برسید.
اولین گام،اتحاد چهار بخش جلگه،کوهپایه،بن رود ومرکزی است- دومین گام آماده سازی سلاح های سردتان اعم از:بیل،کلنگ،داس و...است وسومین ومهمترین گام رفتن به تهران و تجمع مقابل مجلس شورای اسلامی است. زیرا هر چه ما ملّت مظلوم ایران می کشیم زیر سر این مجلس و نمایندگان مفت خور است،زیرا اینان فقط زمانی که برای وارد شدن به مجلس به رای نیاز دارند مردم ایران را می شناسند وزمانی که وارد مجلس شدند همه چیز را فراموش می کنند،در ضمن این را هم بگویم که برای این دولت فقط محدوده ی استان تهران جز ایران محسوب می شود و بقیّه استان ها وشهرها وروستاها خارج از ایران به حساب می آید،زیرا بهترین امکانات اعم از: خوراک،پوشاک،مسکن و... در تهران توزیع می شود وته مانده وآشغال آن را به مناطق دیگر می دهند. خلاصه این دولت ومجلس بسیار دارای مشکلات است که در اینجا مجال گفتن آن نیست فقط این را بدانید که اگر خواهان رها سازی آب در رود خانه ی تاریخی زاینده رود هستید،تنها راه همین است که گفتم واگر غیر از این عمل کنید هیچ نتیجه ای نمی گیرید واین را هم بدانید با این لوله ترکاندن ها این مساله حل نمی شود وفقط آبروی خودتان را در منطقه واستان می برید.با آرزوی موفقیت شما وتعجیل در فرج حضرت صاحب الزمان(عج).

سجاد علیخانی جمعه 25 اسفند 1391 ساعت 22:33 http://1k3konkur.blogfa.com

بوی کنکور، بوی تست، بوی خودکار رنگی! بوی خوب آزمون، وسط یک نوروز! با اینا من تست‌هامو حل می‌کنم! با اینا من عیدمو سر می‌کنم!

شادی شکستن غول کنکور، وحشت فراموش کردن یک فرمول! بی تست‌های حل نشده‌ی لای کتاب! با اینا من عیدمو سر می‌کنم!

برق جلد کتاب چیده شده تو قفسه! شوق یک خیز بلند از تپه‌ی ضریب رشد! ترس ناتموم گذاشتن برنامه‌‌های آزمون! با اینا من عیدمو سر می‌کنم! با اینا من کنکور رو دَک می‌کنم!
یه‌ سلام بهاری به شما دبیر عزیزم !
نوروز بر شما خجسته و همایون باد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد